رئیس اداره تبلیغات اسلامی میبد گفت:موکب یل ام البنین شهرستان میبد برای ارائه خدمات به زائرین پیاده اربعین حسینی راهی کربلای معلی شد.

حجت الاسلام مرتضی برزگر رئیس اداره تبلیغات اسلامی میبد گفت: این موکب بعد از موکب شهیدیه، بیده و خانقاه پنجمین و بزرگترین موکب شهرستان میبد است که امروز با ۸ تریلر تجهیزات و اقلام پذیرایی از زائرین اباعبدالله الحسین (ع) عازم کربلا می‌شود.

وی با بیان اینکه موکب یل ام البنین شهرستان میبد دارای ۵۰ خدمه است افزود: این موکب دارای یک ساختمان سه طبقه در کربلاست و علاوه بر آن فضای ۵۰۰ متری داربستی را در عمود هزار و ۳۷۸ دراختیار دارد تا زائرین پیاده اربعین حسینی را پذیرایی و اسکان دهد.

حجت الاسلام مرتضی برزگر خاطرنشان کرد: این موکب بیش از ۲ تن برنج، ۷۰۰ باکس آب معدنی، ده تن هندوانه، ۸۰۰ کیلوحبوبات و مقدار لازم گوشت را برای پذیرایی و اسکان زائرین در ایام پیاده روزی اربعین تدارک دیده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میبد گفت: موکب‌های شهرستان میبد مستقر در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین ظرفیت اسکان روزانه هزار و ۵۰۰ زائر را دارد و تا دو روز بعد از اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهد داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار