حجت الاسلام رضا علیزاده گفت: پس از ترور شهید اسماعیل هنیه مطالبه ملی مردم، مجازات سخت دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن گفت: نظرسنجی‌ها و مقایسه‌های میدانی نشان می‌دهد که مردم ایران به خاطر روحیه سلحشوری برخاسته از فرهنگ اسلامی ایرانی خود، پس از عملیات‌های طوفان الاقصی، وعده صادق و اکنون که شاهد واقعه تلخ مهمان کشی صهیونیست‌ها در ایران بوده‌اند، خونخواهی را وظیفه ملی و حق ملی خود می‌دانند. 

او افزود: مردم به نحو فراگیر از مسئولان مطالبه می‌کنند و انتظار دارند دشمنِ حیوان صفت را بر سر جای خود بنشانند، اما این خونخواهی باید دقیق، حساب شده و در زمان مناسب باشد.

خطیب جمعه بخش بهمن در بخش دیگری از سخنانش گفت: رئیس جمهور در حال انتخاب اعضای دولت است و در انتخاب کابینه باید بر مشی و مطالبات رهبری تمرکز شود.

حجت الاسلام علیزاده ادامه داد: طبیعی است در انتخاب و چینش کابینه، برخی از انتخاب‌ها را نپسندیم و برای آن نقد‌هایی داشته باشیم، اما بدانید که نقد ما باید منصفانه و منصفانه باشد. 

حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: باید به دولت مهلت داد، زیرا دولت چهاردهم برآمده از یک انتخابات زو هنگام است و طبیعی است که مانند دوران عادی فرصت برنامه‌ریزی نداشته باشد.

وی افزود: در مقاطع عادی معمولا رئیس جمهور منتخب از حدود یک سال قبل خود را آماده می‌کند و بعد از انتخاب، ۳ ماه فرصت دارد برای برنامه ریزی، اما الان به خاطر حادثه شهید جمهور فاصله یک ساله و سه ماهه به ۴۵ روز کاهش یافته است.

 امام جمعه بخش بهمن با اشاره به آداب تشکیل دولت از زبان حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: دولت مردان و دست‌اندرکاران نباید تمرکزشان بر مسائل فرعی و دست چندم باشد بلکه باید بر مسائل اصلی و سرنوشت ساز تمرکز کنند.

وی ادامه داد: صمیم جان باید برای موفقیت دولت تلاش کرد تلاش برای توفیق دولت چهارم که یک توصیه ولایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.