مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزدگفت: در حال حاضر حدود ۴۰ هزار یزدی بیمه شده اصلی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر در استان داریم.

 رحیمی نسب مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان یزد با اشاره به اینکه از این تعداد چهار هزار و ۵۴۹ نفر از این صندوق مستمری می‌گیرند، گفت: بازنشستگی، از کار افتادگی و نقل و انتقال سابقه بیمه از خدمات این صندوق است.

وی افزود: همه افراد ۱۸ تا ۵۰ ساله‌ای که فاقد بیمه هستند، می‌توانند عضو این صندوق شده و خدمات مختلف این صندوق بهره‌مند شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یزد اظهار داشت: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، کلیه زنان خانه‌داری که فرزند سوم و بالاتر ایشان متولد اول فروردین ۱۳۹۶ به بعد است، می‌توانند در این صندوق به صورت رایگان بیمه شده و از مزایای مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی، فوت و انتقال سوابق بهره‌مند شوند.

رحیمی نسب تصریح کرد: در همین راستا از فروردین امسال تاکنون حدود ۹ هزار مادر عضو این صندوق شده اند.

وی یکی دیگر از کار‌های در حال پیگیری این صندوق را معیشت خانواده‌های کارگری دانست و گفت: در حال پیگیری بیمه شدن خانم‌های کارگران توسط این صندوق هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.