رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ارتقای سطح علمی خبرنگاران بسیجی راهبرد سازمان بسیج و رسانه در سیستان و بلوچستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان یوسف علی بیگی اظهار داشت: ارتقای سطح علمی خبرنگاران بسیجی راهبرد سازمان بسیج و رسانه در سیستان و بلوچستان است که در همین راستا دوره آموزشی طرح ولایت ویژه خبرنگاران زاهدانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره ویژه تمامی خبرنگاران بسیجی عضو سازمان بسیج و رسانه است گفت: دوره فوق با حضور و استقبال بسیار خوب خبرنگاران شهرستان زاهدان برگزار شد.

علی بیگی با اشاره به محورهای اصلی این دوره آموزشی نیز افزود: جریان شناسی سیاسی، اخلاق در رسانه، اقتصاد مقاومتی در رسانه، ویژگی‌های رسانه انقلابی و امنیت در رسانه‌های نوین محورهای این دوره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوره آموزشی طرح ولایت به صورت فشرده در یک روز با حضور اساتید برجسته و ماهر برگزار شد که تلاش داریم برگزاری این گونه دوره‌ها به صورت مستمر و مداوم ادامه داشته باشد.

در پایان برگزاری این دوره نیز آزمون نهایی برگزار و به سه نفر از افرادی که نمره برتر را کسب و 10 نفر دیگر که نمره دوم آزمون را کسب کرده‌اند هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار