هجدهمین همایش شوراهای برتر دانش آموزی کشور شب گذشته با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان، خانجانی فرماندار شهرستان زاهدان و علی اکبر زاده مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، مدیر کل فرهنگی و هنری اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این همایش در زاهدان اظهار داشت: نوزدهمین مرحله انتخابات شورای های دانش آموزی در آبان امسال در 92 هزار مدرسه سراسر کشور برگزار می شود.

مهدی علی اکبر زاده تصریح کرد: دانش آموزان با شرکت در انتخابات شورای های دانش آموزی زمینه حضور خود در محیط های بزرگتر مانند مجلس شورای اسلامی را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: یک دانش آموز وقتی عضو شورای مدرسه است به عنوان مشاور مدیر آن مدرسه شناخته می شود و باید نقش خود را به خوبی ایفا کند.

علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: شورای های دانش آموزی الگویی برگرفته شده از کلیت نظام جمهوری اسلامی که مسئولان آن همگی با رای مستقیم مردم انتخاب می شوند، است.

امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم گفت: یکی از اصول مهم در اسلام شوراها به حساب می آیند که خداوند متعال انسانها را به مشورت کردن با دیگران سفارش کرده است.

مولوی اسماعیل زهی اظهار داشت: بیان کرد: مردم نیز نسبت به شوراها نگاه مثبت دارند و از آن به خوبی استقبال می کنند زیرا باور دارند در شوراها تصمیماتی گرفته می شود که افراد زیادی در آن مشارکت دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار