جنبش انصارالله یمن می‌گوید پیشنهاد آتش‌بس جدید برای رژیم صهیونیستی «پوشش سیاسی» فراهم می‌کند تا به تجاوزات خود ادامه دهد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «تابعین» در شهر غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که پیشنهاد از سرگیری مذاکرات آتش‌بس غزه به مقامات صهیونیست «پوشش سیاسی لازم» برای تجاوزات نظامی بیشتر در سراسر منطقه را خواهد داد.

به گزارش الجزیره، این بیانیه در ادامه می‌افزاید: «ما عهد و وفاداری خود را با فلسطین، مردم و مقاومت آن تجدید می‌کنیم و یمن به همبستگی و حمایت مردمی خود ادامه خواهد داد». 

گفتنی است، در میانه تلاش‌ کشورهای میانجی برای از سرگیری مذاکرات آتش‌بس از پنجشنبه این هفته، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز یک مدرسه در شهر غزه را هدف قرار داده و بیش از ۱۰۰ نفر از فلسطینیان را که در حال اقامه نماز صبح بودند به شهادت رساند. این حمله واکنش‌های شدید بین‌المللی را در پی داشته و دو کشور مصر و قطر که میانجی‌های کلیدی مذاکرات هستند، به شدت آن را محکوم کردند. 

جنبش حزب‌الله لبنان در واکنش به این حمله وحشیانه تاکید کرد که اقداماتی از‌ این دست بیانگر عزم رژیم برای ادامه جنگ بوده و نشان می‌دهد که گزینه واقعی این رژیم قتل و کشتار است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار