مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان امروز شنبه در هفت عملیات مواضع نظامی رژیم صهیونیستی را در شمال فلسطین اشغالی درهم کوبید.

حزب الله لبنان مواضع رژیم صهیونیستی را در پایگاه‌های رامیا، المالکیه، مسکاف عام، الرمثا، زبدین و شهرک صهیونیستی «ایلون» و منطقه اشغالی «تل شعر» با موشک، پهپاد و سلاح مناسب هدف قرار داد.

به نقل از المنار، در بیانیه‌های حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین و مقاومت دلاور و شریف آن در نوار غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» با پهپاد انفجاری هدف قرار داده و این تجیزات را منهدم کردند.

مجاهدان حزب الله ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز به وقت محلی پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی را با گلوله‌های توپخانه و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

در عملیات سوم، رزمندگان مقاومت ساعت ۱۲:۴۸ ظهر مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه اشغالی «تل شعر» با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر در پایگاه «مسکاف عام» ساعت ۱۷:۰۵ عصر هدف حمله مستقیم رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

حزب الله در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به دو شهرک طیرحرفا و عیتا الشعب، شهرک اشغالی «ایلون» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داد.

ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز هم پایگاه «الرمثا» ارتش اشغالگر در بلندی‌های کفرشوبا با سلاح موشکی و به صورت مستقیم هدف قرار گرفت.

مجاهدان حزب الله در عملیات هفتم ساعت ۱۷:۳۵ عصر پایگاه «زبدین» صهیونیست‌ها را در مزارع اشغالی شبعا با سلاح موشکی و مستقیماً هدف قرار دادند.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار