استاندار ایلام با بیان اینکه خبرنگاران استان در کشور از جایگاه و تراز ویژه ای برخوردار هستند، گفت: خبرنگاران ادامه‌دهنده راه و رسالت حضرت زینب(س) هستند.

حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در آیین گرامی‌داشت روز خبرنگار در دانشگاه ایلام، با تبریک این روز به همه اصحاب رسانه، اظهار کرد: حضرت زینب(س) روایت‌گر واقعه تلخ کربلا بود و خبرنگاران ادامه‌دهنده طریقت و رسالت حضرت زینب(س) برای جهت انعکاس واقعیت‌های جامعه هستند.

وی با بیان این‌که خبرنگاران استان در کشور دارای جایگاه ویژه‌ای هستند، گفت: قلم زرین خبرنگاران استان اذهان جامعه را به خود معطوف کرده است و کسب رتبه سوم در رویداد جام رسانه‌ای امید در بین کل استان‌های کشور مصداق این ادعاست‌.

بهرام‌نیا یادآور شد: خبرنگاران واقعیت‌ها را منتشر می‌کنند و براساس منشور سازمان ملل در سال ۱۹۴۸ که منتشر شد، خبر باید براساس واقعیت‌ها منعکس و منتشر شود و براساس منشور اخلاق سازمان، اخبار باید به‌دور از تشویق اخلاق عمومی منتشر شوند.

استاندار ایلام تصریح کرد: خداوند کریم در کتاب مقدس خود بنام قلم، قسم جاری می ‌کند که این موضوع رسالت خبرنگاران را دو چندان کرده است.

استاندار ایلام: خبرنگاران ادامه‌دهنده راه و رسالت حضرت زینب(س) هستند

بهرام نیا گفت: خبرنگاری کاری سخت و طاقت‌فرساست و فارغ از مکان و زمان است، به‌صورت مصداقی در هر مراسم و در هر حادثه غیرمترقبه‌ای، قشر خبرنگاران به‌عنوان اولین نفر در این صحنه‌ها حضور دارند.

وی تاکید کرد: کار خبرنگاری ۲ سویه است، هم تهدید و هم عشق است که خبرنگاران استان ایلام با عشق واژه‌ها را می‌نگارند و ذهن مخاطبان را به خود معطوف می‌کنند.

استاندار ایلام با اشاره به شهید آوینی به‌عنوان یکی از رزمندگان و راویان جنگ تحمیلی، گفت: شهید مرتضی آوینی از شهدای جنگ تحمیلی که در مقطع بسیار سخت و سهمگین با دوربین و قلم خود در رگبار باران گلوله‌ها، خبر و فیلم تهیه کردند و با هنرنمایی این صحنه‌ها به رشته تصویر درآورند و روایت کردند.

استاندار ایلام: خبرنگاران ادامه‌دهنده راه و رسالت حضرت زینب(س) هستند

استاندار ایلام با اشاره به موضوع امنیت شغلی خبرنگاران، گفت: امنیت شغلی جزو موضوعات مهم برای خبرنگاران است که امیدواریم در دولت چهاردهم به آن پرداخته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.