رئیس پلیس راه استان ایلام از اجرای محدودیت های ترافیکی ویژه اربعین حسینی از ۲۵ مرادماه ماه سال جاری به مدت ۲ هفته در این استان خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: بنابر اطلاعیه پلیس راه راهور فراجا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای برگزاری مراسم اربعین حسینی محدودیت ها و ممنوعیت های تردد در سطح مسیرهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این محدودیت ها در راستای تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی در سطح جاده های استان در مسیرهای منتهی به مرز مهران است، گفت: این محدودیت ها شامل تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هفت روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه تا چهارشنبه هفتم شهریور در سطح مسیرهای مواصلاتی استان ایلام اعمال می شود.

کهزادی یادآور شد: بر این اساس تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در مدت زمان ذکر شده از محورهای منتهی به (دهلران _ مهران)، ( حمیل_ایلام)، (قلاجه_ایلام)، ( ایلام_ملکشاهی_مهران) و (ایلام _ مهران ) ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: بر اساس این طرح، اعمال هر گونه محدودیت و ممنوعیت ترافیکی برای کلیه خودروها در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران با توجه به شرایط ترافیکی و بنابر صلاحدید ماموران در محل انجام می شود و اطلاع رسانی لازم نیز در همان زمان انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از عموم مردم شریف استان و رانندگان وسایل نقیله تقاضا می شود در زمان شروع محدودیت های ترافیکی نهایت همکاری را با مجموعه پلیس راه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.