استاندار ایلام با بیان اینکه روحانیون، پرچم‌داران نهضت اسلام هستند، گفت: سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان برای امورات فرهنگی اربعین هزینه شد.

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه ۱۷ مردادماه در نشست شورای ائمه‌جمعه استان ایلام، ضمن گرامی‌داشت روز خبرنگار و همه شهدای خبرنگار، شهید رییسی، شهدای دولت و خدمت و همچنین شهید سلیمانی و اسماعیل هنیه، گفت: نهضت امام حسین(ع) ادامه دارد، ثمره استمرار نهضت، زمینه‌ساز حیات‌ همه انسان‌های آزادی‌بخش است.

وی افزود: در سال ۲۰۱۵ زمانی که نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند امنیت 25 سال این رژیم را تضمین خواهیم کرد در آن مقطع رهبر معظم انقلاب اعلام کرد که رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: خوشحالیم در جمع روحانیون و ائمه جمعه و در راس همه نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام هستیم. امروز یک عزیز مورد تکریم قرار می‌گیرد و عزیزی دیگر برای وظیفه و امری مقدس معارفه می‌‌شود.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه حلقه اتصال ائمه جمعه و استانداری است و در این مقطع‌زمانی، این ارتباط به خوبی برقرار بود.

وی یادآور شد: امام‌جمعه ایلام کانون وحدت هستند. آن زمان که لباس خدمت بر تن کردیم به لطف خداوند متعال، امورات به خوبی پیش رفت و در کنار هم تمام تلاش خود را برای توسعه و پیشرفت استان به‌کار گرفتیم.

بهرام‌نیا با اعلام این‌که سال گذشته 10‌ میلیارد تومان برای امورات فرهنگی اربعین هزینه شده است، گفت: برای برگزاری همایش استانی مداحان در سپاه، خرید تجهیزات صوتی و تصویری اربعین، برگزاری  نمایش خیابانی اربعین، ایجاد المان و نصب بنر اربعین، فضا‌سازی اربعین، اعزام مبلغان اربعین، فعالیت ائمه‌جمعه در امور دینی، خرید اقلام مورد نیاز مواکب وغیره این اعتبارات هزینه شده است.

در این آیین حجت‌الاسلام تقوایی به‌عنوان مدیر جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه استان معرفی و جایگزین حجت‌الاسلام پیمایی شد‌.

برچسب ها: اربعین ، امور فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
این ۱۰ میلیارد تومان را صرف توسعه و تکمیل پالایشگاه ایلام و ایجاد اشتغال برای مردم این استان کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
این ۱۰ میلیارد تومان را صرف خرید اتوبوس برقی کنید که واسه اربعین مجبور نباشید تمام اتوبوس های کشور را به مرز مهران بفرستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
این بودجه باید صرف توسعه و تعریض راه ها میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
۱۰ میلیارد تومن از بودجه بیت المال برای امور مستحبی ؟