یعقوبی پور گفت: مهم ترین منبع درآمد پایدار کشور‌های توسعه یافته از محل اخذ مالیات تامین می‌شود، به همین خاطر آن ها از ثبات اقتصادی خوبی برخوردارند. 

فرماندار سیرجان به اتفاق معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری سیرجان با حضور در اداره امور مالیاتی این شهرستان ضمن دیدار و عرض خسته نباشید به رییس و کارکنان این اداره از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.

علی یعقوبی پور، فرماندار سیرجان یکی از مهم ترین منابع درآمد پایدار کشور‌های توسعه یافته را اخذ مالیات اعلام کرد و گفت: در کشور‌های توسعه یافته ۶۰ درصد درآمد آن‌ها پایدار است و مابقی بستگی به شرایط موجود متغییر است و مهم ترین منبع درآمد پایدار کشور‌های توسعه یافته از محل اخذ مالیات تامین می‌شود و به همین خاطر از ثبات اقتصادی خوبی برخوردارند. 

وی افزود: ما هم اگر بخواهیم به سمت توسعه یافتگی حرکت کنیم و درآمد پایدار کشور را افزایش دهیم باید به اخذ مالیات به عنوان یکی از راه‌های درآمد پایدار توجه کنیم که منجر به رونق اقتصادی، تحقق عدالت اجتماعی و عمران و آبادانی بیشتر می‌شود.

 یعقوبی پور با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن فرهنگ مالیاتی در کشور با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مالیات منجر به رفاه بیشتر، معیشت بهتر و حس رضایت و آرامش در مردم شود، تصریح کرد: ما باید به صورت شفاف به مردم بگوییم پولی که به عنوان مالیات از آن ها دریافت می‌کنیم در مقابل چه خدماتی به آن ها ارائه می‌دهیم.

وی تصریح کرد: درآمد‌هایی که از محل مالیات به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها واریز می‌شود برای پروژه‌های توسعه و عمران شهر و روستای خودشان هزینه می‌شود، تا مردم هم با رغبت و شفافیت کامل مالیات خود را پرداخت کنند.

خواجویی، رییس اداره امور مالیاتی شهرستان سیرجان نیز با تشکر از حمایت‌های فرماندار سیرجان، گزارشی از اقدامات اجرایی دستگاه مالیاتی شهرستان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار