مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمان گفت: برای اولین بار در سطح کشور کتاب نقش زنان در دفاع مقدس در کرمان چاپ و رونمایی شد.

 نشست شورای راهبردی دفاع مقدس بانوان چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در محل استانداری کرمان برگزارشد. 

 مریم‌ السادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه با تاکید بر نقش و مشارکت زنان در دوران دفاع مقدس گفت: در  محضر شهدا بودن لطف و عنایت و کار خاص و ویژه‌ای است که باید نهایت دقت را داشته باشیم تا نسل جوان را با فرهنگ و مسیر شهدا و دفاع مقدس آشنا کنیم.

محمود مهدوی فر ، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کرمان نیز بر لزوم حفظ و انتقال ارزش‌ها و آموزه‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید و نقش زنان در این فرآیند اشاره کرد و گفت: تنها موضوعی که رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) تاکید زیادی بر آن  دارند، بازگو کردن مطالب دفاع مقدس و زندگی شهدا  به جوانان است.

وی افزود: چندین محتوای تولیدی ویژه نقش زنان در دفاع مقدس در کرمان انجام شده است و برای اولین بار در سطح کشور کتاب نقش زنان در دفاع مقدس در کرمان به اتمام رسید و چاپ و رونمایی شد.

مهدوی فر تصریح کرد: کتاب‌های زیادی در مورد ایثارگران و شهدای زن استان نیز تولید شده و تولیدات فضای مجازی نیز تولیدات فاخری در استان بوده است. 

وی ادامه داد: استان کرمان در بین ادارات حفظ آثار کشور در بحث تولید کتاب کودک و نوجوان رتبه اول را دارد و به لحاظ کیفیت و محتوایی کارهای فاخری است. 

در این جلسه دستگاه‌های اجرایی استان، پیشنهادات و برنامه‌های شاخص خود را برای هفته دفاع مقدس  ارائه کردند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار