استاندار و رئیس کارگروه بسیج سازندگی استان یزد به همراه فرمانده سپاه الغدیر استان از تلاش‌ها و اقدامات مدیر عامل شرکت آبفای استان در راستای پیشرفت پروژه‌های آبرسانی قدردانی کردند.

مهران فاطمی استاندار یزد و سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد از تلاش‌های ارزنده و مستمر جلال علمدار مدیرعامل و همچنین پرسنل شرکت آبفای یزد در انجام اقدامات جهادی در عرصه‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به اقشار مختلف مردم تقدیر کردند.

در بخشی از این پیام آمده است.
بی‌تردید خدمت رسانی به انسان‌ها در شرایط سخت و بحرانی و تلاش در جهت ایجاد آرامش روح و جان هم نوعان موهبتی است که حضرت یزدان این جواهر بی‌بدیل را تنها به فرزانگان هر روزگار ارزانی داشته است.

 امید است با بهره‌گیری از همه توانمندی‌ها و استفاده از امکانات بالقوه همچنان خدمت گزار آحاد ملت شهید پرور و ولایتمدار جمهوری اسلامی باشید و زمینه رضایتمندی آنان را فراهم آورید.

 دوام توفیقات شما را در پیمودن راه شهدای والا مقام؛ با بهره‌گیری از آرمان‌های بلند امام راحل عظیم الشأن (ره) و در پرتو منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار