مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد گفت: تیم درمانی هلال احمر استان در عمود ۵۷۸ یعنی بیمارستان حیدریه مستقر خواهد شد.

 عشقی مدیر عامل جمعیت هلال احمر یزد در نشست با خبرنگاران، رویداد مهم پیش روی جمعیت هلال احمر را اعزام تیم‌های درمانی به همایش عظیم اربعین ذکر کرد و گفت: در همین راستا تیم درمانی هلال احمر استان در قالب ۱۲۰ نفر در عمود ۵۷۸ یعنی بیمارستان حیدریه مستقر خواهند شد.

وی با بیان این که امسال تیم قوی‌تر به همراه ۹ خوردوی امدادی کاپوتاژ شده از استان یزد به عراق اعزام می‌شود، ابراز امیدواری کرد که این جمعیت بتواند خدمات مناسب‌تری را در سال جاری به زائران اربعین ارائه دهد.

عشقی با اشاره به وجود تعداد زیادی طرح‌های نیمه تمام در مجموعه هلال احمر استان یزد، تصریح کرد: تکمیل طرح‌های عمرانی هلال‌احمر که تعداد آنها حدود ۱۰ مورد است، نیازمند ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که از مهمترین آنها می‌توان به نیمه تمام بودن مرکز EOC هلال احمر استان به عنوان مرکز فرماندهی عملیات‌های امدادی در مجاورت فرودگاه یزد با پیشرفت ۴۵ درصد پس از ۲۰ سال اشاره کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بر لزوم ایجاد چهار پایگاه امداد جاده‌ای دیگر علاوه بر ۱۲ پایگاه فعلی در استان تاکید کرد و گفت: تمام پایگاه‌های جاده‌ای استان نیازمند انبار‌های اقماری برای بهره‌گیری در هنگام حوادث هستند که امیدواریم اعتبار مورد نیاز برای آنها تامین شود.

عشقی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع هلال احمر در روز جمعه نوزدهم مردادماه، اظهار داشت: از ۴۰ هزار عضو داوطلب در استان یزد قریب به ۱۹ هزار نفر از اعضا دارای شرایط رای دادن هستند.

وی با بیان این که یزد جزو استان‌های اول تا دهم به لحاظ مشارکت داوطلبان در انتخابات مجامع هلال احمر است، ابراز امیدواری کرد که با افزایش مشارکت اعضای هلال احمر استان در انتخابات پیش رو، جایگاه استان تا رده پنجم استان‌های کشور در این بخش ارتقا یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار