مراسم بزرگداشت شهید مقاومت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در مصلی آیت الله اعرافی برگزار شد.

حجت الاسلام نجیمی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در  مراسم مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه با تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه گفت: بالاتر از شهادت در اه خدا چیزی نیست و شهادت لطفی است که خداوند به بعضی از بنده‌های خود می‌کند.

وی با بیان اینکه این معبر شهادت در طول تاریخ همیشه باز بوده و است افزود: کسانی که در طول تاریخ در مواجه با ظلم، استبداد و استکبار، برای رضای خدا، ایستادگی و مقاومت می‌کنند؛ جزای آن جز شهادت در راه خدا چیز دیگری نیست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: چه شیعه و چه فرقه‌های دیگر مسلمانان و آزادی خواهان که تلاش کردند و زیر بار ظلم نرفتند؛ کسانی هستند که شعار "هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة " امام حسین را درعمل اجرا کردند.

وی با بیان اینکه امروز جوانان مسیحی در امریکای لاتین گروهان و گردان تشکیل داده و برای ظهور مسیح خود را آماده می‌کنند گفت: بوی ظهور می‌آید و امام و منجی عالم که مال ماست باید تلاش کنیم از غافله عقب نمانیم.

رئیس تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: حرکتی که امام حسین (ع) در ۶۱ هجری در روز عاشورا و در کربلا انجام داد برای احیاء دین و امربه معروف و نهی از منکر بود و باید تلاش کنیم این علم را به دست صاحب اصلی اش که امام زمان (عج) است و همه مستضعفان عالم منتظر او هستند برسانیم.

حجت الاسلام نجیمی با بیان اینکه خداوند برای تکریم امام حسین (ع) به خاطر خلوصی که داشتند امام حسین (ع) را کشتی نجات، خاک قبرش را توتیای چشم‌ها، استجابت دعا را زیر قبه او و ائمه اطهار را از نسل او قرارداد.

وی گفت: بنابراین باید از خدا بخواهیم عمر ما را در مسیر یاری دین خدا و خلق خدا قرار دهد و عاقبت ما را ختم به شهادت ار راه خود قرار دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار