مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: طرح جهادی سفیران سلامت روان در مناطق کمتر برخوردار استان با هدف شناسایی افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود.

کارگران مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد، در نشست شورای اجتماعی استان یزد گفت: طرح جهادی سفیران سلامت روان در مناطق کمتر برخوردار استان یزد، با هدف شناسایی افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی اجرایی می‌شود. 

وی افزود:در این طرح افراد در معرض خطر آسیب‌های اجتماعی در مناطق کمتر برخوردار استان یزد، شناسایی و تحت درمان قرار خواهند گرفت واین طرح با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان یزد اجرایی خواهد شد.

 وی ادامه داد: همچنین در این نشست، طرح پژوهشی آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان استان نیز ارائه شد و تصمیمات لازم برای کاهش و کنترل این آسیب‌ها از طریق کارگاه‌های آموزشی و مشاوره دانش آموزان گرفته شد.

 استاندار در این نشست توجه به سلامت خانواده و فرزندان در مقابل آسیب‌های اجتماعی را ضروری دانست و گفت: خانواده و فرزندان مهمترین سرمایه همه ما هستند و همگان در این زمینه مسئولیت داریم تا اندک آسیب‌های اجتماعی موجود را به حداقل برسانیم و در این مسیر نباید کوتاهی کنیم که اگر اینگونه شد، مشکلات جدی تری را شاهد خواهیم بود.

فاطمی، از همه دستگاه‌های دست اندرکار خواست مصوبات این شورا را با جدیت دنبال کنند تا به سرانجام برسد و کاهش آسیب‌ها را به دنبال داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار