مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط آبفای کشور گفت: دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکت‌های پیشرو در استقرار CRM در بین شرکت‌های آب و فاضلاب کشور است.

سوری مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت مهندسی آبفای کشور در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد گفت: اقدامات بسیار خوبی در گذشته انجام شده است که این بهبود به صورت مستمر تا امروز اتفاق افتاده است.

او افزود: مدیریت قوی، پرسنل با انگیزه در کنار پشتیبانی مدیریت ارشد باعث شده است تا این شرکت بتواند با تلاش حداکثری در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم شریف استان یزد گام‌های بسیار خوبی بردارد. 
 
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ادامه داد: شرکت‌های خدمات رسان که شرکت‌های آب و فاضلاب را نیز شامل می‌شود به دلایل مختلف از جمله تغییر سبک زندگی و انتظارات جامعه، ناکارآمدی روش‌های سنتی، وجود پیشرفت‌های فناوری در حوزه‌های مختلف، چاره‌ای جز ایجاد تغییرات بنیادین در حوزه ارتباط با مشتریان ندارند. 
 
سوری اظهار داشت: سامانه‌های ۱۲۲ که از دهه ۷۰ در کشور راه‌اندازی شدند در دهه ۹۰ تبدیل به دفاتر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان شدند و امروزه نیاز به تغییر و ایجاد مدیریت تجربه مشتری (cem) با طراحی سفر‌های مشتریان به نحوی که موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.
 
او تصریح کرد: همچنین ادغام مراکز ۱۵۲۲ و ۱۲۲ برای ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی، هم در حوزه فوریت محور‌ها و امداد رسانی در حوادث و هم خدمات محور‌ها از دیگر اقدامات بنیادین این شرکت در جهت بهبود خدمات رسانی به شهروندان می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار