رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) اشکذر گفت: کلاس‌های قرآنی و هنری با هدف تعالی بخشی افکار کودکان و نوجوانان در اشکذر برگزار شد.

مقیمی رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) اشکذر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دوره‌های حفظ جزء ۳۰ و روانخوانی جزء یک قرآن کریم برای سنین ۱۰ تا ۱۲ سال به همت پایگاه بسیج دوازده امام و پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) با هدف تعالی بخشی افکار در اشکذر برگزار شده است.

او بیان کرد: کلاس‌های تابستان اوقات فراغت دانش آموزان نیز شامل آموزش روخوانی و روانخوانی سوره تکاثر و حمزه و حفظ سوره فلق و کافرون و سایر کلاس‌ها در مکان مسجدالرضا (ع) پایگاه نرجس اشکذر برگزار می‌شود.

مقیمی اظهار داشت: کلاس نقاشی نیز برای کودکان به همت پایگاه فاطمه الزهرا (س) شهرستان اشکذر در این شهرستان برگزار شده است.

رئیس پایگاه مقاومت بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) گفت: کلاس آموزش معانی لغت‌های پرکاربرد عربی در سوره لیل نیز برای کودکان برگزار شده است.

او بیان کرد: برای انتقال بازی‌های قدیمی به نسل آینده نیز در کلاس‌ها بازی‌های قدیمی مانند بازی عمو زنجیرباف و ... انجام شد که کودکان با بازی‌های سنتی و قدیمی بیشتر آشنا شوند.

مقیمی اظهار داشت: دورهمی دخترانه نیز در امامزاده مُراد شهرستان اشکذر با برگزاری برنامه‌های متنوع انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار