رئیس انجمن دارت کارگران استان یزد گفت: تیم جواهری مهرکیش یزد مدافع عنوانی قهرمانی، دور رفت دومین دوره لیگ برتر بانوان کارگر کشور را نیز با صدرنشینی به پایان رساند.

حمیدرضا مهرکیش رئیس انجمن دارت کارگران استان یزد گفت: دومین دوره لیگ برتر دارت بانوان کارگر کشور به همت هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی و با حضور ۲۲ تیم برگزار شد.

وی افزود: تیم‌ها در دو گروه ۱۱ تیمی با هم به رقابت پرداختند و در پایان جواهری مهرکیش یزد موفق شد با کسب ۹ برد و جمع آوری ۱۸ امتیاز عنوان صدرنشین گروه یک را به خود اختصاص دهد.

مهرکیش از سطح کیفی مسابقات ابراز رضایت کرد و گفت: اغلب تیم‌ها نسبت به دوره قبل پیشرفت کرده بودند و خدا روشکر بانوان یزدی با توجه به تمرینات منظمی که در طول سال برگزار می‌کنند، در دور رفت خوش درخشیدند.

وی از میزبانی دور برگشت این مسابقات در یزد خبر داد و اظهار کرد: صحبت‌های خوبی در خصوص برگزاری دور برگشت لیگ برتر دارت آقایان و بانوان کشور به میزبانی یزد انجام دادیم؛ این مسابقات در آذرماه برگزار می‌شود.

تیم بانوان جواهری مهرکیش یزد شانس این را دارد دور برگشت در خانه حداکثر امتیازات را کسب کند و برای دومین دوره پیاپی عنوان قهرمانی مسابقات را به نام یزد ثبت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.