مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد، از برگزاری مانور شناسایی تهدید‌ها و آسیب‌های مراکز مدیریت ارتباط با مشتریان CRM با حضور دستگاه‌های خدمات رسان استان خبر داد.

 جلال علمدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در این مانور که با حضور مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سوری مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور و جمعی از مدیران شرکت آبفای استان برگزار شد، گفت: مراکز تماس به عنوان خط مقدم خدمات مشتریان برای بسیاری از سازمان‌ها عمل می‌کنند.

 او با بیان اینکه این مراکز که در اصطلاحات بین المللی ویترین نامیده می‌شوند و طیف گسترده‌ای از خدمات را ارائه می‌دهند، افزود: این خدمات شامل راهنمایی، ثبت درخواست، پیگیری و ثبت شکایات را شامل می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد ادامه داد: حوادث و بلا‌های طبیعی و غیر طبیعی، قطع برق، اختلال و آسیب به زیرساخت‌های ارتباطی و سخت افزاری، حملات سایبری و تماس‌های انبوه از جمله بحران‌های مراکز ارتباطی است.

مهدی بختی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این مانور شرکت آبفای استان یزد را جزء سه شرکت برتر کشور در زمینه سطح ارائه خدمات به مشتریان عنوان کرد و گفت: بر اساس عملکرد مراکز تماس به ویژه با توجه به فصل گرما، مرکز ۱۲۲ استان یزد از لحاظ سخت افزاری، نرم افزاری و نیرو‌های متخصص و کارآمد در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

 او با بیان اینکه مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آبفای یزد می‌تواند الگوی مناسبی برای مراکز مشابه در سراسر کشور باشد، افزود: هدف از برگزاری این مانور سنجش میزان تاب آوری، استقامت و چابکی مراکز ارتباط با مشتریان در شرایط بحرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار