مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت اشتغال به مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال به مددجویان نهاد‌های حمایتی استان یزد پرداخت شده است.

سید عباس امامی مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد گفت: از ابتدای ابلاغ اعتبارات تبصره ۱۸ در سال ۱۴۰۱ و منابع تلفیقی درحال حاضر، ۴۱۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه و ارزان قیمت اشتغال به مبلغ ۵۸۰ میلیارد ریال به مددجویان نهاد‌های حمایتی استان یزد پرداخت شده است.

 وی افزود: هدف و فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید مبتنی بر سودآوری نیست، بلکه کمک به راه اندازی و رونق کسب و کار، توانمندسازی و ارتقای سطح معیشت و زندگی اقشار کمتر برخوردار است و در همین راستا صندوق کارآفرینی امید درچارچوب مسئولیت اجتماعی خود و در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اقدام به پرداخت تسهیلات به مددجویان نهاد‌های حمایتی کرده است.

امامی ادامه داد: از تسهیلات یاد شده ۱۹۸ طرح به مبلغ ۲۵۲ میلیارد ریال به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۸۳ طرح به مبلغ ۲۹۵ میلیارد ریال به متقاضیان تحت پوشش کمیته امدادامام خمینی (ره) و ۳۲ طرح به مبلغ ۳۳ میلیارد ریال به مددجویان سازمان زندان‌ها پرداخت شده که زمینه ایجاد و تثبیت ۴۵۰ فرصت شغلی فراهم شده است.

وی گفت: ۳۰۶ فقره از تسهیلات پرداختی به مبلغ ۴۰۶ میلیارد ریال در بخش خدمات، ۷۸ فقره به مبلغ ۱۰۶ میلیارد ریال در بخش کشاورزی و ۲۹ فقره به مبلغ ۶۸ میلیارد ریال در بخش صنعت به متقاضیان پرداخت شده است. 

مدیر صندوق کارآفرینی امید یزد با اشاره به حمایت صندوق کارآفرینی امید از کسب و کار بانوان گفت: از تسهیلات پرداخت شده ۱۰۹ فقره با اعتباری معادل ۱۲۰ میلیارد ریال در راستای توانمندسازی و اشتغال بانوان و مابقی به آقایان اختصاص یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.