مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور، از جایگزینی نسل پیشرفته مراکز ۱۲۲ با مراکز سنتی تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.

مهدی بختی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در بازدید از مرکز۱۲۲ آبفای استان یزد با اعلام این خبر گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده تا پایان سال ۱۴۰۴، نسل پیشرفته مراکز ۱۲۲ به زیرساخت‌ها و امکانات لازم تجهیز و به مدار بهره‌برداری وارد می‌شوند. 
 
 او افزود: با راه اندازی نسل پیشرفت مراکز ۱۲۲ با ایجاد اطمینان خاطر و آرامش برای مشتریان از ارائه خدمات مستمر و بی‌وقفه، گامی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این مراکز برداشته و موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می‌شود. 
 
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور ادامه داد: به دلایلی از جمله فرایند جهانی شدن، تغییر انتظارات جامعه، به کارگیری عمومی از فناوری‌های دیجیتال، بروز مشکلات و چالش‌های بسیار در منابع و شبکه آبرسانی، ایجاد و گسترش شبکه جمع آوری فاضلاب، استقرار مدل عملیاتی چابک، وجود بحران‌های اقلیمی، بهبود در کمیت و کیفیت خدمات رسانی، وجود رسانه‌های اجتماعی متعدد و خبر رسان، تهدیدات و مسائل امنیت سایبری، بکارگیری حکمرانی داده در تصمیم‌گیری‌ها و کاهش هزینه‌ها و ایجاد مدیریتی روان و انعطاف پذیر الزام ایجاد تغییر و گذر از نسل قدیم مراکز ارتباط با مشتریان به نسل جدید و پیشرفته ۱۲۲ را هرچه بیشتر تبیین می‌نماید. 
 
بختی اظهار داشت: مراکز نسل پیشرفته ۱۲۲، مراکزی با قابلیت‌به کارگیری تمامی درگاه‌های ارتباطی، به کارگیری فناوری سیستم‌های اطلاعات مکانی، افزایش ارائه خدمات در پاسخگویی خودکار، افزایش رضایت با اعمال حداکثری نظارت، بازنگری و بهبود فرایند‌ها و همچنین بهبود ارتباطات در شرایط اضطرار و بحران را شامل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار