فرمانده انتظامی شهرستان اردکان، از اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور و پاک سازی نقاط جرم خیز با دستگیری ۳۱ معتاد متجاهر و خرده فروش خبر داد.

 سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان اردکان گفت: از آن جایی که یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت اجتماعی، جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد با خرده فروشان موادمخدر و پاکسازی اماکن عمومی و تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها از وجود این دسته از افراد می‌باشد، طرح امنیت محله محور با کارشناسی و احصاء مناطق جرم خیز و با بهره گیری از توان پلیس در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران پلیس این فرماندهی با همکاری و هماهنگی مقام قضائی ضمن تشکیل تیم‌های عملیاتی با ورود به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و پاتوق‌ها ۳۱ معتادان متجاهر وخرده فروش موادمخدر را به همراه ۲۱۴ گرم از انواع موادمخدر و آلات و ادوات تهیه و توزیع و مصرف موادمخدر دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان اردکان در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به دادسرا خاطرنشان کرد: اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌ها از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد وشهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار