یک مقام صهیونیست می‌گوید رژیم صهیونیست از اینکه شمار زیادی موشک و پهپاد به سوی سرزمین‌های اشغالی فرستاده شود، بیم دارد.

شبکه ان‌بی‌سی نیوز به نقل از یک مقام صهیونیست می‌گوید اسرائیل در هراس است که ایران در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس بخواهد با همراهی حزب‌الله طی چندین روز موجی از موشک و پهپاد را به آسمان اسرائیل روانه کند. این مقام در ادامه گفت: «آن‌ها سعی می‌کنند ما را فرسوده کنند». 

این مقام صهیونیست که نام او فاش نشده، همچنین گفت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از شهادت هنیه با بنیامین نتانیاهو تماس گرفته و گفتگوی این دو «تنش‌آمیز» بوده است. او تصریح کرد: «فشار شدیدی از سوی آمریکا برای دستیابی به آتش بس وجود دارد. بایدن می‌خواهد این اتفاق در دوره ریاست جمهوری او بیفتد». او همچنین گفت که مذاکره‌کنندگان صهیونیست روز گذشته برای ادامه مذاکرات به قاهره رفته‌اند، اما بدون دستیابی به موفقیت خاصی آن جا را ترک کرده‌اند. 

هراس صهیونیست‌ها از پاسخ ایران به شهادت اسماعیل هنیه و تجاوز به خاک کشورمان در حالی است که «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرده است که پاسخ به ترور شهید هنیه تنها به ایران منحصر نیست و این پاسخ از جانب همه جبهه‌های «محور قدس» صورت خواهد گرفت.

زمان این عملیات مشخص نیست و یک مقام بلند پایه رژیم صهیونیستی در همین خصوص به روزنامه «یدیعوت آحارنوت» گفته است که ایران و حزب الله می‌توانند اسرائیل را برای مدت طولانی در حالت آماده باش نگه دارند و افکار عمومی اسرائیلی‌ها را زیر فشار روانی و نگرانی قرار دهند.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار