مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: حدود ۴۰ هزار تماس مردمی امسال با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها این اداره‌کل برقرار شده است.

ایوب کرد گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در مسیر‌های ارتباطی و سایر اطلاعاتی، چون مسیر و مسافت سفر، ثبت شکایت در بخش‌های حمل و نقل و راهداری را به تماس‌گیرندگان ارائه می‌کند.
وی شکایت یا پیگیری شکایت حمل و نقلی شامل حمل باری، مسافری و همچنین وضعیت جوی را بیشترین موضوعاتی نام برد که از سوی کاربران جاده‌ای مطرح شده است.
مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با توجه به اینکه این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در بخش‌های حمل و نقل و راهداری را دارد، افزود: کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار