رئیس اداره صمت ایرانشهر از پلمب ۱۴ واحد صنفی میوه و تره‌بار با تخلفات گران‌فروشی و استفاده از اتباع خارجی غیرمجاز با دستور مقام قضائی در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

احسان مرادی رئیس اداره صمت ایرانشهر  گفت: در راستای صیانت از حقوق عامه مردم و بنا بر تصمیمات ستاد تنظیم بازار شهرستان ایرانشهر، تأکیدات فرماندار ویژه و دادستان ایرانشهر مبنی بر کنترل و نظارت مداوم بر بازار میوه و تره‌بار و سایر صنوف و بنا بر بازرسی‌های مستمر، تعداد ۱۴ واحد صنفی میوه و تره‌بار که ضمن تخلف گران‌فروشی، از اتباع غیرمجاز هم در واحد صنفی خود استفاده می‌کردند، با هماهنگی مقام محترم قضائی پلمب شدند.

وی افزود: استفاده از اتباع بیگانه غیرمجاز در تمامی واحد‌های صنفی سطح شهرستان ممنوع بوده و با واحد صنفی متخلف برابر مقررات و ضوابط مربوطه برخورد خواهد شد.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌های مستمر و هدفمند در خصوص شناسایی و مقابله با گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر تخلفات صنفی و تعزیری و بکار گیری اتباع بیگانه غیرمجاز توسط کارگروه مربوطه ادامه داشته و از شهروندان هم درخواست می‌شود در صورت مشاهده هریک از موارد فوق با شماره تماس ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

برچسب ها: پلمب ، واحدصنفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار