مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بازسازی زمانبر استادیوم ورزشی ۱۷ شهریور زاهدان عامل اختلال در سالن‌های ورزشی است که در تلاش برای تامین بودجه برای رفع این مشکل هستیم.

عباس شیبک  در خصوص وضعیت ورزش بانوان سیستان و بلوچستان ، بیان کرد: در تیر ماه و اوایل مرداد ماه جاری میزبانی‌های مختلفی اداره‌کل ورزش و جوانان استان از ورزشکاران در رشته‌های مختلف انجام داد که جودو بانوان یکی از آنها بود.

وی افزود: یکی از دلایلی که متاسفانه بانوان از امکانات کمتری بویژه در بحث سالن‌های ورزشی برخوردار هستند به اقدام مدیران سابق استان در عرصه ورزش برمی‌گردد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال‌های گذشته مدیران سابق عرصه ورزش به یکباره تصمیم گرفتند استادیوم ورزشی ۱۷ شهریور که استادیوم مرکزی زاهدان است را بازسازی کنند در این راستا اقدام به تخریب این مجموعه کردند.

وی اظهار کرد: با گذشت هشت سال از این تخریب، بازسازی استادیوم هنوز تمام نشده و همچنان با مشکلات عدیده‌ای در زمینه سالن‌های ورزشی مواجه هستیم و جودو یکی از رشته‌هایی بود که سالن آن تخریب شده است.

شیبک گفت: امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر با بودجه‌هایی که از طرف وزارت ورزش و جوانان، سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان و استانداری به این اداره کل تعلق می‌گیرد این بازسازی را انجام دهیم.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا از امکانات موجود به نفع ورزش سیستان و بلوچستان استفاده کنیم، جودو و بخش بانوان هم به همین منوال در سالن‌هایی که تحت نظر اداره ورزش و جوانان استان مانند دهکده المپیک هستند به کار خود ادامه می‌دهند، علاوه برآن در تلاش برای رفع مشکلات هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار