کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز ۹۷ درصد بازار یعنی ۷۰۲ نماد کار خود را منفی به پایان رساندند.

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از ۶۱ هزار واحد به ۲ میلیون و ۶ هزار واحدی رسید شاخص کل هم وزن نیز با کاهش بیش از ۱۹ هزار واحدی در ارتفاع ۶۳۷ هزار و ۸۵۸ واحدی رسید امروز حجم معاملات سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی ۱۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ میلیون و ۱۹۴ میلیارد تومان ثبت شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سرانه فروش حقیقی‌ها ۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و امروز شاهد خروج هزار و ۴۵۹ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سرمایه بودیم همچنین ۹۷ درصد بازار یعنی ۷۰۲ نماد کار خود را منفی به پایان رساندند.

آسایش در ادامه اظهار کرد: امروز صنعت نساجی شاهد بیشترین تزریق نقدینگی بود و بیشترین خروج نقدینگی هم به محصولات شیمیایی اختصاص یافت. بازار امروز پس از ریسک سیاسی منطقه دچار هیجانات منفی شد از اوایل بازار امروز یک مقدار حمایت شکل گرفت، اما وجود فروشندگان قوی باعث شد تا بازار به این شکل به کار خود پایان دهد همچنان شاهد رفتار‌های منفعلانه هستیم و حتی تصمیمی مناسب برای کنترل هیجانات منفی تا این لحظه اتخاد نشد و متاسفانه بازار سرمایه رها شده است.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار