رئیس گروه نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی گفت: تا هفته آینده همه شرکت‌های هواپیمایی بلیت‌های اربعین را در سه بخش عرضه می‌کنند.

صدیق نیا رئیس گروه نظارت بر شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشور در خبر ۱۳ با بیان اینکه برای مدیریت عرضه بلیت در حوزه اربعین از امروز عرضه بلیت‌ها را به صورت پلکانی شرکت‌های هواپیمایی آغاز کرده اند گفت: فروش بلیت برای ایام اربعین برای بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور است و با توجه به آنکه هنوز تعدادی از شرکت‌های هواپیمایی در مرحله آماده سازی ناوگان خود هستند به محض آماده سازی ناوگان اقدام به عرضه بلیت‌های خود در سه درگاه مشخص شده می‌کنند.

وی اظهار کرد: عرضه بلیت هواپیما به صورت پلکانی بوده وشرکت‌های هواپیمایی بعد از مشخص شدن روند ناوگانی خود به مرور به سیستم فروش بلیت محلق شده و تا اوایل هفته آینده تمامی شرکت‌های هواپیمایی به مرحله عرضه بلیت هواپیما ملحق خواهند شد.

صدیق نیا اظهار کرد: درگاه‌های مجازی که برای فروش بلیت اعلام شده سایت رسمی شرکت‌های هواپیمایی، دفاتر فروشی که شرکت‌های هواپیمایی مشخص کرده و درگاه‌های OTA است که به زودی اسامی این سایت‌های رسمی فروش بلیت را اعلام خواهیم کرد.

خبرنگار: محبوبه کباری
برچسب ها: بلیت ، بلیت اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار