فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از شناسایی و دستگیری چهار نفر اعضای باند سارقان اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در سطح شهرستان ساوه و محتویات داخل خودرو، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه وقوع سرقت‌ها، سرنخی از چهار سارق سابقه‌دار در این سرقت‌ها بدست آمد.

جمالی اضافه کرد: با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، مأموران پلیس آگاهی شهرستان ساوه در ۲ عملیات هماهنگ، اعضای باند سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۲۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی و محتویات داخل خودرو در ساوه اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر شهروندان به هشدارهای پلیس و ضرورت استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب، خاطر نشان کرد: پلیس با افرادی که با اعمال مجرمانه خود سعی در برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان داشته باشد، قاطعانه برخورد می‌کند و انتظار است مردم اخبار و اطلاعات در خصوص افراد و موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

برچسب ها: دستگیری ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.