مدیریت شعب استان مرکزی و پست بانک ایران اقدام به افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی تعداد نقاط فروش ارز اربعین در شعب و باجه‌های خود کرده است.

 

مدیر شعب پست بانک استان مرکزی گفت: پست بانک ایران همچون سال گذشته در راستای وظیفه اجتماعی خود یکی از بانک‌های عامل فروش ارز اربعین است که در جهت رفاه زوار کربلای معلی در سال جاری نیز اقدام به فروش ارز اربعین کرده است. 
مصلحی عنوان کرد: این موضوع در استان مرکزی در ۱۰ شعبه و بیش‌ از ۵۸ باجه بانکی روستایی برای رفاه حال مردم در حال اجرا است. 
او در خصوص نحوه خرید ارز اربعین گفت: مردم بعد از ثبت نام در سامانه سماح و همچنین سامانه بله به دو صورت حضوری و غیر حضوری می‌توانند هزینه را پرداخت کرده و دینار را تحویل بگیرند و افرادی که گوشی هوشمند ندارند می‌توانند در شعب اقدام به ثبت نام در سامانه بله کنند. 
مدیر شعب پست بانک استان مرکزی اضافه کرد: به هر فرد بالای ۵ سال ۲۰۰ هزار دینار  تعلق می‌گیرد و سرپرست خانوار می‌تواند این مبلغ را دریافت کند.
مصلحی با اشاره به اینکه فروش ارز از ۷ مرداد شروع شده و تا ۴ شهریور ادامه دارد، افزود: وام قرض‌الحسنه ۵۰ میلیون ریالی نیز  از سوی بانک فراهم شده که به زوار پرداخت می‌شود. 
او با اشاره به اینکه در صورتی افراد تمام دینار خود را هزینه نکردند بانک آمادگی خرید را دارد، گفت: از فردا شعب روزهای جمعه نیز خدمت رسانی لازم را انجام می دهند.

برچسب ها: ارز ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.