معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از شروع پیش فروش بلیط اتوبوس برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

 

امیری گفت: همزمان با سراسر کشور پیش فروش بلیط اتوبوس اربعین حسینی از امروز در استان شروع شده و تمامی شرکت‌های استان موظف به پیش فروش بلیط برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.
او افزود: بر اساس اعلام نرخ مصوب قیمت بلیط اتوبوس VIP بیست و پنج نفره ۸۵۰ هزار تومان، ۳۳ نفره ۶۵۰ و ۴۴ نفره ۴۸۵ هزار تومان است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: زائران می‌توانند بلیط خود را یا از طریق اینترنتی از سایت‌های معتبر و یا به صورت حضوری با مراجعه به پایانه‌های مسافری تهیه کنند.
امیری افزود: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع تخلف موضوع را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و یا به نیرو‌های مستقر در سطح پایانه‌های مسافری به صورت حضوری اطلاع دهند؛ و به هر نوع شکایت در اسرع وقت رسیدگی و با متخلفان برخورد خواهد شد.
او گفت: در ایام اربعین و شروع طرحی که از ۱۶ مرداد شروع می‌شود نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با حضور نیرو‌های حمل و نقل راهداری که در پایانه مسافری اراک، ساوه و خمین مستقر هستند، جوابگوی زائران خواهند بود.

برچسب ها: بلیط ، اتوبوس ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.