مدیر فرودگاه اراک: دو پرواز برای عتبات عالیات و شهر بغداد با همکاری سازمان هواپیمایی کشور و شرکت هواپیمایی ایران ایر تور نهایی شده است.

 
 

محمد طاهری گفت: فرودگاه شهدای اراک زیرساخت‌های فنی مناسبی دارد که می‌تواند پذیرای تمامی پرواز‌های داخلی و خارجی در تمام ساعات شبانه روز باشد.
طاهری با اشاره به اینکه این پرواز از اراک به بغداد و بالعکس خواهد بود افزود: این پرواز در روزهای ۲۹ مرداد و ۵ شهریور ساعت ۸ صبح از فرودگاه شهدای اراک انجام خواهد شد و رایزنی برای افزایش پرواز‌ها به صورت هفتگی در حال انجام است. 
او هزینه پرواز را ۵ میلیون تومان برای هر مسیر پروازی عنوان کرد و گفت: برای تهیه بلیط مردم استان مرکزی از درگاه‌های فروش اینترنتی بلیط هواپیما و دفاتر خدمات مسافرتی اقدام کنند.
مدیر فرودگاه اراک یادآور شد: هواپیمای تجهیز شده برای این پرواز ۱۳۰ نفره از شرکت هوایپمایی ایر تور است.
طاهری در خصوص پرواز اراک به مشهد نیز گفت: از پایان نوروز پرواز‌های مشهد متوقف شد، اما از ۲۹ مرداد ماه پرواز‌های مشهد به صورت هفتگی دوشنبه ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه شهدای اراک انجام خواهد شد. 
او عنوان کرد: از اواسط شهریور ماه روز‌های پنجشنبه نیز به این پرواز اضافه خواهد شد و برنامه پروازی اراک- مشهد روز‌های دوشنبه و پنجشنبه انجام می‌شود.
مدیر فرودگاه اراک از مردم و مسئولین افزود: می‌طلبد مردم از این پرواز‌ها استقبال کنند و همچنین مسئولین در سطح استان سازوکاری ایجاد کنند که کارکنان هم بتوانند از این پرواز‌ها استفاده کنند تا پروازها تداوم یابد.

برچسب ها: پرواز ، اراک ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.