مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد این استان توزیع شد.

علیرضا حسین‌نژاد با بیان اینکه توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانوار‌های نیازمند تحت پوشش از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت:از ابتدای امسال تاکنون در ۲ مرحله لوازم ضروری زندگی مانند آبگرمکن دیواری و لباسشویی در بین مددجویان استان و با اولویت مناطق کم برخوردار توزیع شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به توزیع ۱۹۵ دستگاه آبگرمکن دیواری در نقاط مختلف استان اردبیل، افزود: برای تهیه این تعداد آبگرمکن‌های ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
او اظهار کرد: امسال همچنین در راستای رفع مشکلات اساسی خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد ۱۰۰ دستگاه لباسشویی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در بین مددجویان در نقاط مختلف استان اردبیل توزیع شده است.
حسین نژاد گفت: پارسال نیز بیش از ۲ هزار قلم انواع لوازم خانگی در بین خانوار‌های نیازمند و تحت پوشش این نهاد در نقاط مختلف استان توزیع شد.
او ادامه داد: برای تامین و تهیه این تعداد لوازم ضروری زندگی در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شد، تا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد و آنها از این امکانات استفاده کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به توزیع لوازم ضروری زندگی در بین خانوار‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد، گفت: این لوازم شامل بخاری گازی، آبگرمکن، یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون است.
او از مردم و خیرین خواست، با کمک‌های خود کمیته امداد را در اجرای هرچه باشکوه‌تر طرح کوثر که با هدف تهیه لوازم ضروری زندگی برای نوعروسان تحت حمایت اجرا می‌شود، این نهاد را بیش از پیش یاری کنند.
حسین نژاد اظهار کرد: مردم و خیرین می‌توانند با شماره‌گیری کد آنی پرداخت #۴۵*۸۸۷۷* و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل به آسانی کمک‌های خود را به دست خانواده‌های بی‌بضاعت استان برسانند.
او با بیان اینکه ۶.۸ درصد جمعیت استان اردبیل زیر پوشش کمیته امداد هستند، افزود: برای آشنایی از نحوه کمک‌رسانی به محرومان جامعه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ این نهاد نیز در اختیار مردم و نیکوکاران قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.