رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: هر شهروند اردبیلی می‌تواند با پرداخت ۲۰۰ هزار ریال در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کند.

اسفندیار هوشیار گفت: پویش مشارکت مردمی در بازسازی صحن حضرت زینب (س) همچنان در حال اجراست و عاشقان اهل بیت (ع) در استان اردبیل می‌توانند با مراجعه به درگاه رسمی پرداخت آنلاین به آدرس https://atabat.org/fa/forms/۲۳ کمک‌های خود را پرداخت کنند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل افزود: شماره حساب ۷۲۷۲۰۴۵ بانک سپه و شماره کارت ۵۰۷۱ ۴۴۵۳ ۱۰۷۰ ۵۸۹۲ نیز برای دریافت کمک‌های مردمی فعال است و در سال گذشته سهم استان اردبیل حدود ۱۶۰ میلیارد ریال بود و مردم، مشارکت خوبی نشان دادند و امسال نیز انتظار می‌رود دلدادگان اهل بیت (ع) در این راستا همت بیشتری داشته باشند.
به گفته او، سهم استان اردبیل در توسعه طرح حرم امام حسین (ع) در کربلا با نام صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) سه هزار و ۲۰۰ متر مربع است.
هوشیار همچنین با اشاره به در حال اجرا بودن طرح یا پویش کاشی حرم افزود: مشارکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند هزینه خرید یک کاشی حرم را به مبلغ ۲ میلیون ریال پرداخت کنند و جزو واقفان حرم اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.