مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای بیش از ۳۰ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

هاشم علایی گفت: این طرح‌ها شامل آماده‌سازی، جدول‌بندی، زیرسازی، آسفالت و روشنایی معابر، اجرای خطوط و شبکه‌های آب رسانی و برق رسانی، تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب، توسعه فضای سبز، آبیاری قطره‎ای و ده‌ها طرح عمرانی دیگر است که برای اجرای آن بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: در سال ۱۴۰۲ طرح‌های عمرانی مختلفی در سطح شهرک‌های صنعتی استان اجرایی شد که تحقق این حجم از طرح‌ها، جهشی مهم در تامین زیرساخت‌های سرمایه گذاران بود.
به گفته او، تامین زیرساخت‌ها، نقش بسزایی در بسترسازی سرمایه‌گذاری در استان دارد و بر همین اساس شهرک‌های صنعتی بهترین مکان ممکن برای نمود جهش تولید و اشتغال است.
علایی با اشاره به فعالیت ۲۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای، نقش بسیار مهمی در جذب سرمایه‌گذاران دارد لذا ضروری است از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها استفاده شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: امروز شاهد پیشرفت‌ها و دستاورد‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف هستیم و رونق تولید هم در حوزه صنعت استان نسبت به سال‌های گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.