مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر شهرستان گرمی خبر داد.

محبوب حیدری گفت: پروانه ساخت برای ۹۶ واحد از ۱۲۹ واحد مسکونی ویلایی در شهرک ولیعصر (عج) گرمی اخذ شده که از این تعداد تاکنون عملیات ساخت ۱۵ واحد به اتمام رسیده و ۴۰ واحد در مرحله اسکلت و دیوارچینی و ۲۰ واحد هم در مرحله اجرای فونداسیون قرار دارد و بقیه نیز در مرحله شروع عملیات اجرایی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: نقشه آماده‌سازی خیابان و معابر جهت زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت در این شهرک مهیا شده و با برگزاری مناقصه، مشکلات آن مرتفع خواهد شد.
به گفته او، تنها شهرستان استان اردبیل که به دلیل برخی محرومیت‌های واقع در آن، زمین برای ساخت واحد‌های ویلایی واگذار گردید شهرستان گرمی بود که با هدف حمایت از اقشار کم‌درآمد فاقدین مسکن این امر مهم صورت گرفت.
حیدری با اشاره به تعداد ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی در شهرستان گرمی افزود: ۲ هزار و ۸۳۱ متقاضی از مجموع ۳ هزار و ۳۴۳ نفر کل ثبت نامی در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گرمی حائز شرایط بودند که پس از بررسی و پالایش ۳۶۶ متقاضی به تایید نهایی رسیدند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: از این تعداد تاکنون ۱۹۲ نفر نسبت به واریز وجه اولیه اقدام کردند و برای ۱۴۴ متقاضی دیگر هم تخصیص پروژه انجام شده است.
او در ادامه به واگذاری زمین در قالب گروه ساخت به متقاضیان اشاره کرد و افزود: از ۷۳ قطعه زمین در قالب واگذاری زمین به صورت گروه ساخت چهار واحدی در پشت ایران خودرو شهرستان گرمی اختصاص یافته، ۶۵ قطعه قرارداد، ۱۸ قطعه پروانه ساختمانی صادر شده، ۲ قطعه تا مرحله دیوارچینی پیشرفت داشته و ۹ قطعه اجرای فونداسیون و ستون‌گذاری، هفت قطعه اجرای پی‌کنی و مابقی نیز در مرحله اخذ پروانه قرار دارد.
حیدری اظهار کرد: طرح‌های ساخت مسکن در شهرستان گرمی فعال و در۲ سایت این شهرستان به‌صورت ساخت واحد‌های ویلایی و گروه ساخت کار‌ها به خوبی پیش می‌رود.
او تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن شهرستان انگوت را یادآورشد و افزود: در صورت توافق با مالکان اراضی موجود در شهرستان انگوت، امکان تامین زمین برای متقاضیان فراهم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.