مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: محموله بزرگ الوار قاچاق جنگلی با ۵۵۰ اصله الوار در اردبیل کشف و ضبط شد.

محمود قلی زاده گفت: با اقدام به موقع نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری کالای قاچاق استان یک دستگاه کامیون حامل ۵۵۰ اصله الوار قاچاق جنگلی که از طریق استان همجوار وارد اردبیل شده بود توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
به گفته او، نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب، با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.
قلی زاده گفت: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.
مدیرکل منابع طبیعی اردبیل از مردم و دوست داران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.