سرهنگ بهرام آبادی گفت: محدودیت تردد از صبح امروز از سمت شرق میدان فردوسی، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی و محور‌های عمود بر خیابان انقلاب و آزادی آغاز شد.

 سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، در خصوص آغاز محدودیت‌ها در خیابان انقلاب و آزادی جهت برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید اسماعیل هنیه گفت: از ساعت ۴ صبح امروز در خیابان انقلاب از خیابان وصال تا میدان انقلاب محدودیت اولیه تردد انجام شد.

وی افزود: در ادامه اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۵ صبح امروز محدودیت تردد از میدان فردوسی تا تقاطع بهبودی در خیابان آزادی و همه خیابان‌های عمود بر محور خیابان انقلاب - آزادی انجام شد.

وی گفت: این محدودیت‌های تردد از سمت شرق میدان فردوسی، از سمت غرب تقاطع بهبودی - آزادی، از شمال بلوار کشاورز و از جنوب خیابان جمهوری و خیابان‌های عمود بر محور خیابان‌های انقلاب - آزادی محل‌هایی هستند که محدودیت تردد را خواهیم داشت.

سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی بیان داشت: در طول خیابان انقلاب و آزادی نیز در مسیر تردد و حین تشییع پیکر شهید اسماعیل هینه نیز ممنوعیت توقف را نیز اعمال خواهد شد.

سرهنگ بهرام آبادی در خصوص مسیر‌های جایگزین این مراسم نیز گفت: در خیابان حافظ به جنوب و تونل توحید به صورت رفت و برگشت، مسیر‌ها برای تردد باز می‌باشد و شهروندان می‌توانند از آنها به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تا پایان مراسم تشییع پابرجا خواهند بود و بعد از اتمام مراسم برداشته خواهد شد.

برچسب ها: محدودیت تردد ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار