رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری یک فعال غیر مجاز ارزی و کشف ۴۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری توضیح داد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی در مبارزه با اخلال گران بازار ارز و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت غیرمجاز ارزی توسط فردی در محدوده خیابان "فردوسی تهران" عوامل این پلیس، شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار قرار دادند.  

وی  افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که متهم در محل دفتر کارش که در پاساژی در محدوده خیابان فردوسی قرار دارد به خرید و فروش غیر مجاز ارز می‌پردازد.

این مقام پلیسی ادامه داد: در ادامه تحقیقات پلیسی و استعلام‌های انجام شده مشخص شد متهم از دلالان ارزی می‌باشد و نتیجه بررسی‌های پلیسی به مرجع قضائی منعکس و دستور بازداشت متهم  و بررسی‌های بیشتر از دفتر وی اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ابراز داشت: تیمی از ماموران به نشانی متهم اعزام و موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه وی تعداد ۱۲۲ دلار آمریکا و ۵۸ هزار و ۵۰ یورو در مجموع به ارزش ۴۵۰ میلیارد ریال کشف کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات پلیسی و پی‌جوئی‌های انجام شده متهم برای اخذ دستور قضائی به مرجع قضائی معرفی شد.  

سرهنگ افشاری در خاتمه از  شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار