معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا اعلام کرد که گشت‌های ویژه این پلیس از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه بیش از ۸۵۰ سارق را دستگیر و ۱۴۵۱ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه را نیز کشف و ضبط کرده‌اند.

سرهنگ محسن محسنی فرد معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا گفت: گشت‌های ویژه خودرویی پلیس آگاهی با هدف رعایت حقوق شهروندی و ایجاد امنیت و آرامش در مهرماه سال گذشته در ۱۱ استان هدف در کشور آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه این خدمت از جمله اقدامات مهم پلیس آگاهی در راستای مقابله با هنجارشکنان است که همچنان با استمرار ادامه دارد، افزود: از جمله اهداف این گشت‌ها مبارزه با جرایم علنی و خشن، ناامن کردن محیط برای مجرمان، کشف پیشدستانه و کنترل میدانی مجرمان است.

معاون عملیات پلیس آگاهی فراجا در ادامه به عملکرد این گشت‌ها در چهار ماهه امسال در کشور پرداخت و گفت: در مجموع تعداد ۱۴۵۱ دستگاه وسایل نقلیه مسروقه توسط خودرو‌های گشت پلیس آگاهی کشف و ضبط شده‌اند.

وی با بیان اینکه در این بازه زمانی در مجموع تعداد ۸۵۸ نفر سارق و متهم توسط خودرو‌های گشت ویژه پلیس آگاهی دستگیر شده‌اند، افزود: این افراد در رابطه با سرقت وسایل نقلیه، کیف قاپی و موبایل قاپی، سارق به عنف و بقیه نیز در رابطه با جرائمی از قبیل سایر سرقت‌ها دستگیر شده‌اند.

محسنی فرد با اشاره به نقش گشت‌های خودرویی در کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در کشور تصریح کرد: قطعا کارآگاهان در برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد تا محیط امنی را برای شهروندان ایجاد کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار