رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت حمله تروریستی به محل اقامت رئیس دفتر سیاسی حماس و شهادت "اسماعیل هنیه" پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" در پی حمله تروریستی مزدوران خبیث رژیم صهیونیستی در تهران و شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس"شهید اسماعیل هنیه" و یکی از محافظانش، با صدور پیامی این ضایعه بزرگ را به ملت همیشه قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تسلیت گفتند.

در متن این پیام آمده است.

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا"

بار دیگر رژیم منفور و کودک کش صهیونیست و عوامل کوردلش با حمله بزدلانه دست به اقدامی جنایتکارانه زد و این بار محل اقامت رئیس دفترسیاسی جنبش حماس"شهید اسماعیل هنیه" این رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌ی فلسطینی را که میهمان دیپلماتیک و رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، مورد حمله قرار داد و قلب همه آزادگان جهان را به درد آورد که این جنایت که نقض آشکار قوانین بین المللی است و قطعاً دشمن متخاصم صهیونیستی پاسخ قاطع و کوبنده‌ای را دریافت خواهد کرد.

شهید هنیه پس از یک عمر مجاهدت و مبارزه‌ی بی وقفه در میدانی مقدس، به خیل عظیم شهدای مقاومت پیوست، شهید هنیه در این راه مقدس فرزندان و تمام زندگیش را فدا کرده بود و اینک با جان خود نشان داد که مردانه تا آخرین نفس بر سر عهد و پیمان خود با خداوند متعال استوار است، اما دشمنان و جنایتکاران بدانند این اقدام بزدلانه آنها جوابی مقتدرانه و دندان شکن بهمراه دارد و ملت ایران خونخواه این شهید والامقام است.

شهادت سردار بزرگ جبهه مقاومت"شهید دکتر اسماعیل هنیه"مصیبت بزرگی است، اما دشمنان ما بدانند ما شهادت را از مکتب عاشورا آموخته ایم؛ یقینا این خون‌های پاک، ما را به وعده‌های صادق خداوند که همان اضمحلال و نابودی رژیم ظالم و منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی است نزدیکتر می‌کند.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی؛ با محکومیت این اقدام بزدلانه و ضمن تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و ملت شجاع و همیشه قهرمان فلسطین، امت اسلامی، رزمندگان جبهه مقاومت، تمام آزادگان جهان، بالخصوص به خاندان و بازماندگان شهید هنیه و یکی از همراهانش که با وی به شهادت رسیده است و همکاران مجاهد و مردم ولایتمدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای مجاهدان صدیق و فداکار در راه خدا، سلامتی مسئلت می‌نماید. ان شاء الله روح بلند این شهید والامقام با سرور و سالار شهیدان عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش محشور و همنشین باشد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

 سید علیرضا ادیانی

برچسب ها: اسماعیل هنیه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار