حزب الله لبنان اعلام کرد «فواد شکر» در داخل ساختمانی بوده که روز گذشته توسط رژیم اشغالگر صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت بمباران شد.

روابط رسانه‌ای جنبش حزب الله لبنان در بیانیه اولیه‌ای درباره حمله دیروز سه شنبه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت اعلام کرد : همانطور که مشخص شد، دشمن صهیونیستی دیروز سه شنبه به حومه جنوبی بیروت یک ساختمان مسکونی در یکی از محله‌های آن را هدف قرار داد که منجر به شهادت تعدادی از شهروندان و زخمی شدن تعدادی دیگر شد؛ و تخریب عمده تعدادی از طبقات ساختمان.

به گزارش مرکز رسانه ای حزب الله، در این بیانیه آمده است: در آن زمان رهبر بزرگ جهاد، برادر آقای فؤاد شکر (حاج محسن) در این ساختمان حضور داشتند. ‏

حزب الله لبنان اعلام کرد: از زمان وقوع این حادثه، تیم‌های پدافند غیرنظامی با توجه به وضعیت لایه‌های تخریب شده، با جدیت، اما به کندی برای آواربرداری تلاش کرده‌اند و همچنان منتظر نتیجه‌ای هستیم که دست اندرکاران این عملیات در خصوص سرنوشت این حادثه به دست خواهند آورد.

رژیم صهیونیستی شب گذشته به ساختمانی در ضاحیه بیروت، پایتخت لبنان  حمله و اعلام کرد یکی از فرماندهان حزب الله را هدف قرار داده است و ادعا کرد این فرمانده عامل حمله به مجدل شمس بوده است و این درحالی است که حادثه مجدل شمس ناشی از اصابت موشک گنبد آهنین بوده است که به کشته و زخمی شدن شماری در یک زمین فوتبال منجر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار