جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بر تداوم مقاومت علیه رژیم اشغالگر تاکید کرد.

به نقل از خبرگزاری سما، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: شهادت رهبر ملی بزرگ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی تسلیت می‌گوییم.

جهاد اسلامی اضافه کرد: عملیات کوردلانه‌ای که دشمن جنایتکار علیه نمادی از نماد‌های مقاومت انجام داد، هرگز ملت ما را از تداوم مقاومت برای متوقف کردن جنایات دشمن صهیونیستی که از حد خود گذشته است، متوقف نخواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: ما مراتب تسلیت خود را به برادران در جنبش حماس و خانواده این رهبر بزرگ و حامیان و دوستداران آن ابراز می‌داریم و بر همبستگی با برادران در جنبش حماس در مقاومت علیه رژیم غاصب تاکید داریم.

ساعاتی قبل، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش در تهران به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

در بیانیه حماس آمده است: برادر مجاهد اسماعیل هنیه رهبر جنبش پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران به شهادت رسید.

پیشتر روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار