رئیس مجلس سنای پاکستان با تبریک آغاز فعالیت رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: پاکستان برای همکاری در راستای تقویت صلح و رفاه منطقه‌ای در کنار دولت جدید ایران است.

از روابط عمومی سنای پاکستان، سید یوسف رضا گیلانی رئیس مجلس سنای پاکستان با صدور بیانیه‌ای تحلیف و آغاز به فعالیت مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور جدید ایران را تبریک گفت.

وی با «آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزون» برای رئیس‌جمهور جدید ایران ابراز امیدواری کرد که در دوره ایشان روند تحکیم روابط فی مابین تسریع یابد.

گیلانی با اشاره به روابط تاریخی و برادرانه دو کشور همسایه تاکید کرد که پاکستان برای صلح و رفاه منطقه‌ای در کنار دولت جدید جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

براساس این گزارش، سناتور محمد اسحاق‌دار معاون نخست وزیر و وزیر خارجه پاکستان دیروز (سه‌شنبه) در راس هیاتی به تهران سفر و در آئین تحلیف رئیس‌جمهور ایران شرکت کرد.

وزارت خارجه پاکستان نیز با صدور بیانیه‌ای پس از مراسم تحلیف پزشکیان، گفت: رئیس هیات پاکستان انتقال موفقیت‌آمیز و بی‌نظیر قدرت به دولت جدید سیاسی را به ملت ایران تبریک گفت و همچنین حمایت و همبستگی دولت و مردم پاکستان با دولت جدید ایران و تعهد اسلام‌آباد برای تحکیم بیشتر روابط میان دو کشور همسایه را اعلام کرد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار