عروس اسماعیل هنیه در ویدیویی گفت که با قلبی راضی به تقدیر الهی باید شهادت فرمانده اسماعیل هینه را اعلام کند.

ایناس هنیه، عروس شهید اسماعیل هنیه در پیامی صبح امروز چهارشنبه در ویدیویی گفت که با قلبی راضی به تقدیر الهی باید شهادت فرمانده اسماعیل هینه را که به یاران شهیدش پیوسته است اعلام کند.

براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در این ویدیو ایناس هنیه گفت: با قلبی راضی به تقدیر الهی، مردی که زمین و آسمان از آن به نیکی یاد می‌کنند، پدر شوهرم، پدرم، عزیزم، تاج سرم ابوالعبد اسماعیل هنیه به فرزندان و یاران شهیدش پیوست.

او در ادامه افزود: چیزی نمی‌گویم مگر حرفی که خدا را راضی کند. چشم‌ها اشک می‌ریزند و قلب‌ها در فراق تو اندوهگین هستند، ای فرمانده، ای قهرمان، ای ابو العبد. همانا از خداوندیم و به سوی خدا نیز باز می‌گردیم. خداوندا ما را در مصیبتمان اجر بده و بهترین‌ها را نصیبمان کن.

ایناس هینه در پایان گفت: مصیبت ما بزرگ است، اما فانی بودن دنیا و دیدار در بهشت که به بزرگی زمین و آسمان است، برای خاطر ما تسلی است. خدانگهدار ای فرمانده امت.

 

عبدالسلام هنیه پسر شهید اسماعیل هنیه نیز گفت: پدرم به آنچه که آرزویش بود رسید، ما در خیزش و مبارزه‌ای مستمر علیه دشمن اشغالگر قرار داریم و مقاومت با ترور رهبرانش پایان نمی‌یابد و حماس تا آزادسازی فلسطین به مقاومت ادامه می‌دهد.

وی افزود: پدرم هر روز شهادت را احساس می‌کرد و ما به او افتخار می‌کنیم و سرمان را بالا نگه می‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
خداوند صبرتون بده و انتقامش رو بگیره از این جنایتکاران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۳
خانواده عزیز هنیه بزرگوار تسلیت ما ملت ایران را پذیرا باشید
آخرین اخبار