عملیات احداث ساختمان محیط بانی شهرستان بافق، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق گفت: ساختمان اداره محیط زیست، با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی سنگ آهن مرکزی ایران بافق و اعتبارات شهرستانی و اداره کل محیط زیست استان احداث می‌شود.

او افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت چهارهزار مترمربع و زیربنای ۷۰۰ متر مربع به عنوان ساختمان اداری و محیط بانی اداره محیط زیست شهرستان بافق ساخته می‌شود.

دهقان گفت: با توجه به وجود ظرفیت‌های محیط زیستی شهرستان بافق و معادنی که نظارت‌های زیستی محیطی را ایجاب می‌کند، احداث یک ساختمان اداری و مجهز برای شهرستان ضروری است. 

او بیان داشت: برای احداث این ساختمان بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است که با همکاری معادن و اعتبارات شهرستانی و اخذ مجوز ماده ۲۳ از اعتبارات استانی تا ۱۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

سید رضا نورانیان مدیرکل محیط زیست استان یزد هم گفت: این پروژه قرار بود در سالروز ولادت امام رضا (ع) و روز محیط بان کلنگ زنی شود که با توجه به حادثه‌ای که برای رئیس جمهور شهید پیش آمد، برنامه‌ها به تعویق افتاد.

او بیان داشت: با مشارکت سنگ آهن مرکزی و اعتبارات استانی، ساختمانی در شأن مردم و محیط زیست شهرستان بافق احداث می‌شود و همزمان اخذ مجوز‌های اداری شورای برنامه ریزی استان نیز در حال انجام است. 

ساختمان محیط بانی بافق با حضور معاونان سازمان محیط زیست کشور و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در بلوارمیرغنی زاده و در جوار پارک تفریحی آبشار بافق کلنگ زنی شد.

برچسب ها: محیط زیست ، محیط بانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار