شهردار یزد گفت: در تلاشیم با افزایش  اتوبوس به شبکه حمل و نقل شهری یزد، زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌های کمتر شود.

ابوالقاسم محی‌الدینی  شهردار یزد با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص زمان بالای انتظار در ایستگاه‌های خط واحد شهر یزد گفت: با توجه به محدودیت اتوبوس‌هایی که در اختیار داریم، تلاش کردیم مسیر‌های اتوبوسی که قبلاً وجود داشتند و دارای مسافر هم بودند حفظ شوند و به همین دلیل تا زمانی که اتوبوس‌های جدید به شبکه تزریق شود نظمی که فعلا وجود دارد، برقرار است.

وی ادامه داد: شهرداری یزد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۹ اتوبوس برای ورود به شبکه حمل و نقل شهری یزد خریداری کرد که ۱۵ اتوبوس تحویل داده شد و هم اکنون تعداد اتوبوس‌های درون شهری یزد ۸۰ اتوبوس نسبت به سال ۹۸ کاهش پیدا کرده است به این دلیل که قرارداد‌های اتوبوس‌های بخش خصوصی به اتمام رسید و از شبکه خارج شدند و تمایل هم نداشتند که مجدد به شبکه حمل و نقل شهری وارد شوند.

شهردار یزد تصریح کرد: امیدواریم مابقی اتوبوس‌های خریداری شده نیز به شبکه حمل و نقل شهری یزد تزریق شوند تا زمان‌های رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌های کمتر شود.

محی الدینی اظهار داشت: ضمن اینکه شهروندان یزدی می‌توانند با استفاده از سامانه «یزدِمن» از زمان رسیدن اتوبوس‌ها به هر ایستگاهی اطلاع پیدا کنند و با برنامه‌ریزی و زمانبندی که انجام می‌دهند از معطلی در ایستگاه خط واحد جلوگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.