آخوندی، از برخورد با مشترکان بد مصرف آب در مهریز و مناطق ییلاقی خبر داد.

آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز تولید، تامین آب و شبکه سازی و مدیرت مصرف آب را از اولویت‌های مهم دانست و گفت:در این راستا اقدامات خوبی جهت ذخیره سازی آب با ساخت مخازن انجام گرفته و شبکه‌های فرسوده آب در حال مرمت و باز سازی می‌باشد و در بحث مصرف آب برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی ضمن آگاهی بخشی در نحوه مدیریت مصرف افزود: قطعا برخورد با مشترکان بد مصرف در دستور کار قرار گرفته است و اولویت برخورد با مشترکان بد مصرف در مناطق ییلاقی به صورت اختصاصی در دستور کار قرار گرفته است.

آخوندی ادامه داد:متاسفانه در دو هفته اخیر چند مورد سرقت آب در برخی مناطق و روستا‌ها شناسایی شده که بعضأ مصرف آب آنان به اندازه یک روستا بوده که این مشترکین شناسایی شدند و جرائم سختی در انتظار آنها خواهد بود.

سرپرست فرمانداری مهریز در ادامه بیان داشت:سرانه مصرف هر خانوار ماهیانه بین پانزده تا هیجده متر مکعب می‌باشد و مشترکینی که بیش از این اندازه مصرف کنند اخطار خواهند گرفت و در صورت اخطار مجدد قطع انشعاب خواهند شد.

وی همچنین به قیمت آب مصرفی افراد ساکن و غیر ساکن در مناطق ییلاقی اشاره و بیان داشت:برای افراد ساکن روستا علی رغم تامین آب پایدار برای آنها نسبت به افراد غیر ساکن نرخ کمتری خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.