رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد و از بارش باران در جاده‌های سه استان و ترافیک در برخی محور‌های شمالی خبر داد.

 سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران گزارش شده است بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم با حفظ رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی و از عجله کردن پرهیز کنند. همچنین در صورت مه گرفتگی قطعاً با دقت بیشتر و سرعت کمتر رانندگی کنند.

وی با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌ها افزود: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین و وضعیت مشابه در آزادراه تهران – شمال محدوده تونل البرز نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: تردد در سایر جاده‌های شمال کشور روان است، اما در محور‌های چالوس و فیروزکوه نیز مه گرفتگی و بارش باران مشاهده می‌شود.

شیرانی گفت: در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک و محور شهریار – تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اظهار کرد: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار